مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 04:452020-07-14بين الملل

کرونا برنامه بلندپروازانه پوتین برای توسعه ملی روسیه را عقب انداخت


ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه روز دوشنبه در جریان یک برنامه تلویزیونی با حضور سایر مقامات دولتی این کشور اعلام کرد دولتش در پی همه گیری کووید19 برنامه بلندپروازانه توسعه ملی را مجددا تدوین می کند.

- ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه روز دوشنبه در جریان یک برنامه تلویزیونی با حضور سایر مقامات دولتی این کشور اعلام کرد دولتش در پی همه گیری کووید19 برنامه بلندپروازانه توسعه ملی را مجددا تدوین می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برنامه توسعه ملی 360 میلیارد دلاری مورد نظر پوتین در حال حاضر از زمان بندی پیش بینی شده عقب افتاده و او قصد دارد اصلاحاتی بنیادین در آن انجام دهد.

در برنامه جدید، اهدافی کلیدی برای بهبود وضعیت روسیه تا سال 2030 میلادی از نظر برخی شاخص های اقتصادی و اجتماعی، از مراقبت های بهداشتی و امید به زندگی گرفته تا سرمایه گذاری های اقتصادی برای بهبود استانداردهای زندگی در نظر گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورونیوز بر اساس تقویم پیشین، برنامه توسعه ملی روسیه قرار بود تا سال 2024 میلادی یعنی پایان چهارمین دوره ریاست جمهوری پوتین اجرایی شود اما اکنون به موجب تغییرات قانون اساسی که به پیشنهاد ولادیمیر پوتین اخیرا به همه پرسی گذاشته شد و رأی آورد، او می تواند همچنان در انتخابات ریاست جمهوری نامزد شده و در صورت پیروزی تا سال 2036 ریی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا برنامه بلندپروازانه پوتین برای توسعه ملی روسیه را عقب انداخت

کرونا برنامه بلندپروازانه پوتین برای توسعه ملی روسیه را عقب انداخت