مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 04:402020-07-14پزشكي

مبتلایان به کرونا در مازندران دو رقمی شدند/ بستری 1084 مبتلا


شیوع ویروس کرونا در مازندران به بالاترین میزان خود رسیده و در کنار سه استان، تهران، خراسان رضوی و فارس، بیماری کووید 19 روند صعودی‌تری به خود گرفته است، به گونه‌ای که تا این لحظه، 1084 بیمار مبتلا به این ویروس، در بیمارستان‌های زیرنظر دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل، بستری هستند.

بر اساس گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، سیدعباس موسوی رییس این دانشگاه، اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته تعداد 224 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: در همین مدت 148 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: هم اکنون 884 نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

موسوی ادامه داد: هموطنان عزیز حضور غیرضروری خود در فضاهای بسته و پر تجمع همچون مراکز خرید، بازار، تالارها، میهمانیهای دورهمی و غیره را به حداقل ممکن برسانند و ماسک سوپاپ‌دار نزنند.

وی تصریح کرد: همراهان فرد بیمار در حین مراقبت از بیماران مبتلا به کووید 19 باید از نزدیکی به این افراد جلوگیری کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبتلایان به کرونا در مازندران دو رقمی شدند/ بستری 1084 مبتلا

مبتلایان به کرونا در مازندران دو رقمی شدند/ بستری 1084 مبتلا