مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 04:202020-07-14دانش

شاه کلید معضلات آموزش، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است


محمد امین پورقیومی اردکانی، معاونت گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، - معاونت گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد گفت: شاه کلید حل معضلات و مسائل فعلی آموزش و پرورش التزام عملی و اجرای کامل و صحیح سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

محمد امین پورقیومی اردکانی، معاونت گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: شاه کلید حل معضلات و مسائل فعلی آموزش و پرورش التزام عملی و اجرای کامل و صحیح سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

پورقیومی افزود: آنچه مسلم است، مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری نقشه راه وزارت انسان ساز آموزش و پرورش سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

انتظار ما از دستگاه های اجرایی و نیز مسئولینی که وظیفه ی نظارت بر اجرای قانون را بر عهده دارند آن است که نگذارند بیش از این سندی به این مهمی که چشم انداز مهم ترین وزارت خانه ی کشور است مغفول بماند.

معاونت گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد عنوان کرد: گاهی مشاهده می شود مسئولین امر در لفظ مرتب واژه ی سند تحول بنیادین را به کار می برند، اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاه کلید معضلات آموزش، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است

شاه کلید معضلات آموزش، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است