مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 04:102020-07-14پزشكي

برای اعمال محدودیت ها نباید زمان تعیین کنیم


رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: برای اعمال محدودیت ها و رعایت پروتکل ها نباید زمان تعیین کنیم؛ زیرا تعیین زمان خسارت های زیادی به ما وارد می کند که مهم ترین و بدترین خسارت نیز جانی است.

- ایسنا/بوشهر رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: برای اعمال محدودیت ها و رعایت پروتکل ها نباید زمان تعیین کنیم؛ زیرا تعیین زمان خسارت های زیادی به ما وارد می کند که مهم ترین و بدترین خسارت نیز جانی است.

سعید کشمیری صبح سه شنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان بوشهر عنوان کرد: با ایجاد محدودیت و سپس کاهش بیماری و بعد عادی شدن شرایط نمی توان اپیدمی کرونا را کنترل کرد.

روند صعودی بیماری کووید 19 ضرر و زیان زیادی دارد، بنابراین باید تا اطلاع ثانوی محدودیت و رعایت پروتکل ها ادامه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: برای اعمال محدودیت ها و رعایت پروتکل ها نباید زمان تعیین کنیم و بگوییم یک هفته یا دو هفته؛ زیرا تعیین زمان خسارت های زیادی به ما وارد می کند.

مهم ترین خسارت نیز جانی است که بدترین حالت ممکن می باشد.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر اظهار کرد: بیشترین مرگ و میر کرونا در استان بوشهر طی یک ماه اخیر بوده است، به طوری که از 160 نفر فوتی تنها 13 نفر مربوط به سه ماه اول شیوع بیماری است و این نشان می دهد اوج گیری بیماری خسارت های جانی زیادی را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای اعمال محدودیت ها نباید زمان تعیین کنیم

برای اعمال محدودیت ها نباید زمان تعیین کنیم