مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 03:452020-07-14دانش

رییس دانشگاه لرستان به مشکلات آموزشی دانشجویان رسیدگی کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان در نامه ای خطاب به رییس این دانشگاه نوشت: برگزاری کلاس ها و آزمون های پایانی در زمان نامناسب (آخر شب، - بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان در نامه ای خطاب به ریاست این دانشگاه، خواستار رسیدگی ایشان به مشکلات آموزشی دانشجویان در زمینه زمان برگزاری آزمون های پایانی، عدم ارائه دروس پایه در ترم تابستانه و ملزم کردن دانشجویان به استفاده از سخت افزار های گران قیمت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان در نامه ای خطاب به رییس این دانشگاه نوشت: برگزاری کلاس ها و آزمون های پایانی در زمان نامناسب (آخر شب، هنگامه ی اذان و.

)، عدم ارائه دروس اصلی و پایه در ترم تابستانه (بر خلاف رویه ی دیگر دانشگاه ها) و ملزم کردن دانشجویان به استفاده از سخت افزار های گران قیمت مانند وب کم، از جمله مسائل آموزشی است که دانشجویان دانشگاه لرستان با آن مواجه اند و خواستار رسیدگی به آنان از سوی جنابعالی هستیم.

در این نامه آمده است:پیرو انتقادات و گلایه های آموزشی برخی دانشجویان-به ویژه دانشجویان گروه آموزشی برق-مبنی بر اعتراض ایشان نسبت به نحوه ی برگزاری ترم جاری توسط اساتید محترم (که جهت استحضار و پیگیری، به اختصار از آن ها ذکر خواهد شد)؛ این مرقوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه لرستان به مشکلات آموزشی دانشجویان رسیدگی کند

رییس دانشگاه لرستان به مشکلات آموزشی دانشجویان رسیدگی کند