مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 03:402020-07-14اقتصادي

تقدیر اهالی دوومیدانی از حمایت های شرکت «آسان پرداخت»


جمعی از روسای هیات های، پیشکسوتان، مربیان و ورزشکاران دو و میدانی کشور از شرکت آسان پرداخت تقدیر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازواحد بازرگانی خبرگزاری مهر ، در جهان ورزش روابط فی مابین حامیان مالی و اسپانسرها با رشته های مختلف ورزشی بر اساس منافع مشترک برد - برد اقتصادی و تبلیغاتی تعریف می شود.

مدیران ورزشی به دنبال ایجاد درآمد و منابع مالی جدید برای رشته تحت مدیریت خود هستند و صاحبان صنایع و سرمایه نیز به دنیال بهره گیری از ظرفیت های تبلیغاتی و حتی اقتصادی پر قدرت و جذاب میدان های ورزشی هستند.

در این عرصه پرماجرا بسیاری رشته های مهم و طراز اول المپیکی اساسأ یا هیچگاه مورد توجه و اقبال حامیان مالی نیستند و یا به ندرت این اتفاق می افتد.

دو و میدانی ایران هم از این قاعده مستثنی نیست و به جز یک مقطع در ابتدای دهه 80 در طول تاریخ این رشته ورزشی در کشور ما با دامنه افتخارات بسیار و قابل احترام حتی در مقاطعی که که نتایج درخشانی به دست آمده است و یا به مدال ارزشمند المپیک رسیده ایم به صورت مستمر و هدفمند مورد حمایت و پشتیبانی حامیان مالی قرار نگرفته است.

طی سالهای اخیر بالاخص از اواسط سال 1394 تا نیمه های سال 1398 دو و میدانی ایران شرایط دیگری را تجربه کرد و حمایت حامیان مالی از ورزش اول المپیک زبانزد همگان بود و جلودار همه حامیان مالی ورزش دو و می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر اهالی دوومیدانی از حمایت های شرکت «آسان پرداخت»

تقدیر اهالی دوومیدانی از حمایت های شرکت «آسان پرداخت»