مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 03:352020-07-14اقتصادي

پیش بینی کاهش ابتلا به کرونا طی 10 روز آینده با رعایت مردم


فرماندار همدان با بیان اینکه این شهرستان براساس شاخص های دانشگاه علوم پزشکی در وضعیت قرمز قرار دارد، گفت: تعداد بستری بیماران کرونایی در همدان همچنان افزایش دارد.

- ایسنا/همدان فرماندار همدان با بیان اینکه این شهرستان براساس شاخص های دانشگاه علوم پزشکی در وضعیت قرمز قرار دارد، گفت: تعداد بستری بیماران کرونایی در همدان همچنان افزایش دارد.

حسین افشاری در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: با توجه به تصمیمات ستاد کرونا 12 محدودیت در شهرستان همدان اعمال شده که از روز گذشته اکیپ های عملیاتی بازرسی های خود را شروع کرده اند به طوریکه دستگاه هایی از جمله اتحادیه ها، اتاق اصناف، سازمان صنعت و معدن وبانک ملی که وظیفه نظارت بر اعمال محدودیت ها را دارند در زیرمجموعه قرارگاه زیستی حضور دارند.

وی با بیان اینکه براساس بازرسی های صورت گرفته در روزهای اخیر نشان داده اعمال محدودیت ها اثرات خوبی داشته است، تصریح کرد: پیش بینی می شود طی 10 روز آینده میزان ابتلا به کرونا ویروس در شهرستان همدان کاهش یابد.

وی با تأکید برکاهش تعداد بیماران بستری و فوتی ها در صورت استمرار روند رعایت فاصله گذاری و استفاده از ماسک، خاطرنشان کرد: اگر شرایط قرمز در شهرستان همدان تداوم یابد اعمال محدودیت ها همچنان استمرار خواهد داشت اما با بازدید میدانی که از سطح شهر ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی کاهش ابتلا به کرونا طی 10 روز آینده با رعایت مردم

پیش بینی کاهش ابتلا به کرونا طی 10 روز آینده با رعایت مردم