مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 03:252020-07-14اقتصادي

کمک 100 هزار تومانی کمیته امداد یزد به کودکان دچار سوءتغذیه


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد با اشاره به حمایت این نهاد از 1200 کودک مبتلا به سوءتغذیه در این استان، از پرداخت ماهیانه 100 هزار تومان به این کودکان خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد با اشاره به حمایت این نهاد از 1200 کودک مبتلا به سوءتغذیه در این استان، از پرداخت ماهیانه 100 هزار تومان به این کودکان خبر داد.

محمدحسین جمال پور با بیان این که کمک به امنیت تغذیه نیازمندان از جمله برنامه های حمایتی این نهاد است، گفت: کمیته امداد استان یزد به منظور کمک به امنیت تغذیه نیازمندان، هم اکنون حمایت از 1200 کودک کمتر از پنج سال مبتلا به سوء تغذیه را بر عهده دارد و ماهیانه 100 هزار تومان به هر کدام از آن ها کمک می کند.

وی افزود: این نهاد طی سه ماهه نخست امسال 358 میلیون تومان به صورت شارژ کارت به حساب خانوار مشمول برنامه امنیت غذایی واریز کرد.

معاون کمیته امداد استان با اشاره به این که این نهاد کمک به رفع سوءتغذیه مادران باردار و شیرده نیازمند را نیز در دست اجرا دارد، بیان کرد: پرداخت کمک هزینه فرانشیز و خدمات ویژه درمان، ارتقاء شاخص های بهداشتی نیازمندان و کمک به تأمین تجهیزات و درمان بیماران صعب العلاج نیازمند نیز از جمله اقدامات کمیته امداد برای کمک به تأمین سلامت نیازمندان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 100 هزار تومانی کمیته امداد یزد به کودکان دچار سوءتغذیه

کمک 100 هزار تومانی کمیته امداد یزد به کودکان دچار سوءتغذیه