مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 02:552020-07-13اقتصادي

تاکید استاندار بوشهر بر رونق بخشی سایت های پرورش میگو با مشارکت مردم


استاندار بوشهر با تاکید بر رونق بخشی سایت های پرورش میگو با مشارکت مردم گفت: در سال جهش تولید یکی از ظرفیت های مهم سواحل استان بوشهر که می تواند در تحقق این شعار نقش آفرینی کند پرورش آبزیان از جمله میگو است.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر با تاکید بر رونق بخشی سایت های پرورش میگو با مشارکت مردم گفت: در سال جهش تولید یکی از ظرفیت های مهم سواحل استان بوشهر که می تواند در تحقق این شعار نقش آفرینی کند پرورش آبزیان از جمله میگو است.

عبدالکریم گراوند در بازدید از چند مزرعه پرورش میگو شهرستان های بوشهر و گناوه با بیان اینکه یکی از ظرفیت های مهم تولیدی، اشتغال زایی و اقتصادی استان بوشهر پرورش آبزیان است، اظهار کرد: در این راستا حمایت های ویژه ای از سرمایه گذاران در این حوزه می شود.

وی، با اشاره به بررسی وضعیت سایت پرورش میگو شیف غربی افزود: این سایت پرورشی دارای مشکلاتی است اما تلاش می شود مشکلات این مرکز تولیدی و اشتغال زایی برطرف و به سرمایه گذاران واگذار شود.

گراوند با اشاره به شهرک پرورش میگوی شیف به مساحت 4 هزار هکتار خاطرنشان کرد: این مرکز پرورش میگو یکی از بزرگترین شهرک های شیلاتی است که برای توسعه زیرساخت های آن حمایت های ویژه از سرمایه گذاران می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار بوشهر بر رونق بخشی سایت های پرورش میگو با مشارکت مردم

تاکید استاندار بوشهر بر رونق بخشی سایت های پرورش میگو با مشارکت مردم