مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 02:452020-07-13اقتصادي

تشکیل کمیته مشترک انجمن های قطعه سازان در شش محور


طی نشست مشترک دو انجمن قطعه سای کشور، قرار شد تا کمیته های مشترک در شش محور تشکیل شود؛ این هم افزایی توان انجمن های قطعه سازی با هدف مقابله با چالش ها و مشکلات صنعت قطعه سازی کشور خواهد بود.

- طی نشست مشترک دو انجمن قطعه سای کشور، قرار شد تا کمیته های مشترک در شش محور تشکیل شود؛ این هم افزایی توان انجمن های قطعه سازی با هدف مقابله با چالش ها و مشکلات صنعت قطعه سازی کشور خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هفته جاری (بعد از ظهر روز یکشنبه) نشست هم اندیشی مشترک اعضای هیات مدیره انجمن تخصصی صنایع همگن قطعه سازی کشور و انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو ایران در محل هتل ارم برگزار شد.

در رابطه با نتایج این نشست هم اندیشی که با هدف رسیدگی و حل مشکلات صنعت قطعه سازی کشور برگزار شد، آرش محبی نژاد- دبیر انجمن همگن قطعه سازی و نیروی محرکه- در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه این هم اندیشی مشترک انجمن های قطعه سازی کشور در شش محور اساسی برگزار شد، اظهار کرد: در نتیجه این نشست با محورهای تامین ارز ، کسری نقدینگی صنعت قطعه سازی و خودروسازی، موضوع قیمت گذاری و تامین مواداولیه، داخلی سازی قطعات و همچنین بازار قطعات یدکی، کمیته های مشترکی برای همکاری متقابل تشکیل گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته مشترک انجمن های قطعه سازان در شش محور

تشکیل کمیته مشترک انجمن های قطعه سازان در شش محور