مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 20:552020-07-13سياسي

توسعه روابط با همسایگان از اصول اساسی سیاست خارجی ایران است


رییس دفتر رییس جمهور با اشاره به ضرورت تلاش در راستای گسترش روابط دو کشور در بخش های مختلف خاطرنشان کرد: توسعه روابط با همسایگان از اصول اساسی سیاست خارجی ایران به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر دکتر محمود واعظی روز دوشنبه در گفتگوی تلفنی با شاهین مصطفی یف معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان ضمن ابراز تأسف از کشته شدن چند تن از سربازان این کشور در درگیری پیش آمده در مرز جمهوری آذربایجان و ارمنستان و ابراز همدردی با دولت و ملت این کشور گفت: حفظ تمامیت ارضی کشورها از جمله جمهوری آذربایجان راهبرد منطقه ای جمهوری اسلامی ایران بوده و خواهد بود.

رییس دفتر رییس جمهور افزود: ایران همواره بر حل و فصل مسائل و اختلافات از طریق راه حل های سیاسی و مذاکره تاکید دارد و امیدواریم مشکل پیش آمده بدون توسل به زور حل و فصل شود.

رییس دفتر رییس جمهور با اشاره به ضرورت تلاش در راستای گسترش روابط دو کشور در بخش های مختلف خاطرنشان کرد: توسعه روابط با همسایگان از اصول اساسی سیاست خارجی ایران به شمار می رود و در این راستا آماده توسعه، تقویت و تحکیم بیش از پیش مناسبات و همکاری های همه جانبه تهران- باکو هستیم.

شاهین مصطفی یف نیز در این گفتگوی تلفنی ضمن قدردانی از ابراز همدردی دولت و ملت ایران در حادثه پیش آمده گفت: مواضع ایران نسبت به حفظ تمامیت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه روابط با همسایگان از اصول اساسی سیاست خارجی ایران است

توسعه روابط با همسایگان از اصول اساسی سیاست خارجی ایران است