مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 19:252020-07-13سياسي

برگزاری نخستین جلسه مجمع نمایندگان آذربایجان غربی


نخستین جلسه مجمع نمایندگان استان با حضور استاندار آذربایجان غربی و اکثریت نمایندگان مجلس در محل کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، نخستین جلسه مجمع نمایندگان استان با حضور استاندار آذربایجان غربی و اکثریت نمایندگان مجلس در محل کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

محمد مهدی شهریاری در این جلسه مجمع، با تاکید بر نقش وحدت و همدلی در بین مسئولین و نمایندگان مجلس برای توسعه استان، اظهار داشت: تاثیرگذاری برنامه ها و کارکردها در گرو هم افزایی و همدلی مسئولین است و این روند باعث کاستن از حجم مشکلات و روانسازی چرخ توسعه می شود.

وی افزود: نمایندگان مجلس از ظرفیت های ویژه ای در کمک به توسعه استان برخوردار هستند و نقش آفرینی جدی آنها در جذب اعتبارات و تصویب قوانینی که مسیر توسعه را هموارتر می سازد می تواند بیش از اینها در ارتقای شاخص های استان موثر واقع شود.

شهریاری با قدردانی از تلاش مجمع نمایندگان در این مدت برای تحرک بخشی به برنامه های توسعه ای دولت و نیز ارائه راهکارهای لازم جهت ارتقای وضعیت استان ادامه داد: مجمع نمایندگان با ترکیبی از نیروهای جوان و باتجربه فرصت مغتنمی است تا استان بیش از پیش توسعه یافته و مشکلات مردم به حداقل برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین جلسه مجمع نمایندگان آذربایجان غربی

برگزاری نخستین جلسه مجمع نمایندگان آذربایجان غربی