مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 19:002020-07-13پزشكي

مازندران در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، استان مازندران که از دوم اسفند ماه سال گذشته درگیر ویروس کرونا شد که خیلی زود به دلیل بحث سفرها در فروردین ماه امسال در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: طی 24 ساعت گذشته 224 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، استان مازندران که از دوم اسفند ماه سال گذشته درگیر ویروس کرونا شد که خیلی زود به دلیل بحث سفرها در فروردین ماه امسال در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت.

بعد از این اتفاق محدودیت ها و ممنوعیت های مختلفی اعمال شد که در ماه اردیبهشت شاهد روند نزولی شیوع ویروس کرونا در استان بودیم ولی همچنان این استان مازندران بود که روی موج کرونا بود و شرایط زرد را شاهد بودیم.

باتوجه به اینکه در فروردین ماه امسال هم سفرها خود موجب شد آژیر قرمز کرونایی در مازندران به صدا درآید این تجربه تلخ در تعطیلات عید فطر و خرداد ماه نیز تکرار شد و باوجود هشدارها اعلام شد که از سفرهای غیرضروری خودداری شود اما آمار تردد به استان شاهدی بر این ادعا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت

مازندران در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت