مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 17:202020-07-13حوادث

دستگیری عامل قتل مرد 42 ساله در دشتستان


فردی که در شهرستان دشتستان با یک مرد 42 ساله تبعه افغانستان درگیر و وی را به قتل رسانده بود دستگیر شد.

- ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که در شهرستان دشتستان با یک مرد 42 ساله تبعه افغانستان درگیر و وی را به قتل رسانده بود دستگیر شد.

سردار خلیل واعظی در بیان جزییات این خبر گفت: در پی اعلام مرگ مشکوک مردی 42 ساله تبعه افغانستان در بیمارستان شهید گنجی برازجان، سریعا مأموران انتظامی با حضور در بیمارستان و بررسی موضوع به قتل متوفی مشکوک و با هماهنگی مقام قضایی جسد وی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی انتقال یافت.

این مقام انتظامی ارشد انتظامی اظهار کرد: با اعلام نظر پزشکی قانونی و مشخص شدن فوت بر اصابت جسم سخت به سر متوفی و محرز شدن وقوع قتل، تلاش برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز شد.

وی عنوان کرد: با تحقیقات میدانی گسترده کارآگاهان پلیس آگاهی، تجزیه و تحلیل سرنخ های موجود، یک نفر مظنون به قتل شناسایی شد.

سردار واعظی بیان کرد: پس از پیشرفت تحقیقات پلیسی و تنگ تر شدن عرصه بر متهم و بهره گیری از رویکرد جامعه محور پلیس، قاتل مجبور شد خود را به پلیس دشتستان تسلیم کند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: متهم در بازجویی های پلیس اعتراف کرد که مقتول کارگر کارگاه بلوک زنی برادرش بوده و بر اثر اختلافات شخصی و درگیری وی را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل قتل مرد 42 ساله در دشتستان

دستگیری عامل قتل مرد 42 ساله در دشتستان