مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 17:002020-07-13ورزشي

افاضلی استعفا داد


هومن افاضلی با انتشار یک بیانیه استعفای خود را از سرمربیگری تیم فوتبال پارس جنوبی جم اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از انتشار آرای کمیته انضباطی و اعلام تکرار بازی پارس جنوبی جم و استقلال تهران ، هومن افاضلی خطاب به مردم جم بیانیه ای صادر کرد و استعفای خود را اعلام کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: “ بسمه تعالی مردم نجیب ،سربلند و عزیز جم همانگونه که شاهد بودید در طی هفت ماه گذشته پس از چندین ماه تلاش شبانه روزی در سخت ترین شرایط ممکن در جهت اعتلای نام باشگاه پارس جنوبی جم و صد البته تلاش برای حفظ تیم در لیگ برتر که تنها دلخوشی مردم آن شهر و هواداران این تیم است از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکردم .

در طی این مدت اگر چه حمایت معنوی شما همواره انگیزه کادر فنی و بازیکنان با شرف و باغیرت تیم در این راه بود اما حمایت های لازم از سوی مسوولان صورت نگرفت و تنها وعده هایی داده شد که به آن عمل نشد.

اکنون به عرض شما مردم نجیب جمی می رسانم که علی رغم قول ها و وعده های متعدد اتفاق خاصی برای تغییر شرایط تیم به وجود نیامده و حتی برگشت مهندس رضاییان که امید اتفاقات بهتری را می داد نیز علی رغم تلاش ایشان هنوز راه به جایی نبرده است و نشان دهنده سوء استفاده برخی از اعتبار ایشان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افاضلی استعفا داد

افاضلی استعفا داد