مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 16:152020-07-13اقتصادي

دستگاه های اجرایی از ظرفیت بنیاد نخبگان سمنان استفاده کنند


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان گفت: دستگاه های اجرایی برای ایجاد اشتغال پایدار و اجرای طرح های مولدسازی از ظرفیت بنیاد نخبگان استان سمنان استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، فاطمه منصوری عصر امروز در حاشیه بازدید از بنیاد نخبگان استان سمنان اظهار کرد: بنیاد نخبگان استان در کنار شناسایی و پرورش نخبگان برای معرفی اختراع های آنها به بخش خصوصی و دستگاه های اجرایی بیشتر تلاش کند.

وی خاطرنشان کرد: اختراع های نخبگان باید در مسیری هدایت شود که علاوه بر ایجاد اشتغال برای مخترع برای آحاد جامعه هم منفعت داشته باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان ادامه داد: تجاری سازی و مولدسازی اختراع های نخبگان به صورت ویژه در دستور کار بنیاد باشد؛ چراکه تداوم پرورش و شکوفایی استعدادهای نخبگان، اصل انگارناپذیر برای توسعه کشور است.

منصوری افزود: استفاده از ظرفیت بنیاد نخبگان استان با حضور مدیریت این بنیاد در نشست های مشورتی و کارگروه های تخصصی مرتبط استانداری پیگیری می شود.

وی ادامه داد: رفع مشکلات مطرح شده از سوی مدیریت بنیاد نخبگان استان در چارچوب قانون و اختیار پیگیری خواهد شد.

لزوم استفاده از ظرفیت های بنیاد نخبگان سمنان حسن سعدالدین، مدیرکل برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان هم در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی از ظرفیت بنیاد نخبگان سمنان استفاده کنند

دستگاه های اجرایی از ظرفیت بنیاد نخبگان سمنان استفاده کنند