مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 11:302020-07-13اقتصادي

پروژه توسعه باغ تولید انگور به روش داربستی/ توسعه فضای سبز دانشگاه لرستان


ناظر عالی فضای سبز دانشگاه لرستان گفت: پروژه توسعه باغ تولید انگور به روش داربستی با مساحت نزدیک به یک هکتار در سایت مرکزی دانشگاه لرستان در حال اجراست.

- ایسنا/لرستان ناظر عالی فضای سبز دانشگاه لرستان گفت: پروژه توسعه باغ تولید انگور به روش داربستی با مساحت نزدیک به یک هکتار در سایت مرکزی دانشگاه لرستان در حال اجراست.

محمدرضا راجی امروز 23 تیرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امسال حدود 20 هکتار از زمین های دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی و سایت کمالوند، زیر کشت انواع درختان رفته یا آماده کشت شده است.

وی تصریح کرد: از مجموع 20 هکتار، 15 هکتار مربوط به دانشکده کشاورزی بوده که از این مقدار پنج هکتار زیتون روغنی کشت شده و بستر 10 هکتار دیگر برای کشت امسال آماده شده است.

ناظر عالی فضای سبز دانشگاه لرستان خاطرنشان کرد: در سایت مرکزی کمالوند تعداد 500 اصله درخت میوه در فضای سبز، حدود 10 هزار درخت سرو نقره ای و تبری جهت دیواره پرچین، حدود 800 اصله درخت چنار و 700 اصله درخت پالونیا در اطراف خیابان های سایت کمالوند، کشت شده اند.

راجی اضافه کرد: حدود یک هکتار از باغات انگور سایت کمالوند نیز به صورت داربستی درآمده که در زمینه افزایش تولید و کاهش بیماری حائز اهمیت است؛ همچنین دو هکتار باغ بذری پسته با استفاده از چهار رقم تجاری، پیوندزنی شده که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه توسعه باغ تولید انگور به روش داربستی/ توسعه فضای سبز دانشگاه لرستان

پروژه توسعه باغ تولید انگور به روش داربستی/ توسعه فضای سبز دانشگاه لرستان