مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 11:102020-07-13سياسي

بانک ها در تحقق جهش تولید نقش آفرین باشند


بانک ها در تحقق و عملی شدن شعار سال، نقش بسیار مهمی دارند و می توانند در راستای جلب اعتماد عمومی و افزایش سرمایه اجتماعی نظام با خدمت رسانی مناسب موثر واقع شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید دهقان بنادکی ظهر امروز در دیدار با مدیران بانکی استان یزد اظهار داشت: افزایش تعاملات بانک ها و دستگاه قضایی می تواند بسیاری از امور را تسهیل کند تا شهروندان با آرامش بهتری به مسائل روزمره خود بپردازند.

وی، قرض الحسنه را از مسائل مورد تأکید دین مبین اسلام و مأجور درگاه الهی ذکر کرد و افزود: در زمینه اهمیت و جایگاه والای قرض، آیات و روایات متعددی وجود دارد از جمله در روایتی از پیامبر اکرم (ص) آمده است که اجر و پاداش صدقه 10 برابر و قرض الحسنه 18 برابر است.

دهقان بنادکی عنوان کرد: بنابر آمار ارائه شده، پرداخت اقساط تسهیلات قرض الحسنه کمتر منجر به تأخیر و تشکیل پرونده قضایی می شود و این به دلیل جایگاه ویژه آن در شرع و اخلاق و درک جایگاه ویژه آن توسط مردم و جامعه است.

معاون مالی و پشتیبانی دادگستری در بیان نقش دستگاه قضا در جامعه گفت: یکی از ابعاد دستگاه قضا، بُعد قهری و برخورد با قانون شکنی است و بُعد دیگر آن دفاع و حمایت از کسانی است که در راستای حفظ و صیانت از حقوق عامه و حقوق شهروندی گام بر می دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها در تحقق جهش تولید نقش آفرین باشند

بانک ها در تحقق جهش تولید نقش آفرین باشند