مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 11:052020-07-13سياسي

زندگی به روش افراد میلیونر و رویای ثروتمند شدن


همه ما انسان ها رویای ثروتمند شدن و میلیونر بودن را در سر داریم و به دنبال روش ها و راهکارهایی هستیم که به این مهم دست یابیم.

چه چیزی است که در ورای این ماجراست و چه راهکارهایی می تواند به ما کمک کند تا ما هم به مانند افراد ثروتمندی به مانند جف بیزوس و مانی خوشبین و .

- .

روزی میلیونر شویم؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام سایت عزت خواه، میلیونر شدن تنها یک رویاپردازی و آرزوی دست نیافتنی نیست؛ بلکه می تواند برای هر یک از ما هم پیش آید.

با مروری به زندگی افراد ثروتمند امروزی خواهیم خواند که آن ها هم به مانند ما روزی یک انسان ساده و معمولی بوده اند و حتی شاید از زندگی امروزی ما هم در سطح پایین تری قرار داشته اند.

اما یک جرقه، یک ایده و خلاقیت بکر، به کار گیری قوه تعقل و اندیشه، اعتماد به نفس داشتن و پشتکار و شکست ناپذیری تا محقق شدن آرزوها و آرمان خویش سبب شده تا امروز از آن ها به عنوان افراد ثروتمند و موفقی یاد شود که ثروت آن ها ما را به حیرت وا می دارد.

در صورتی که می خواهید زندگی به سبک افراد میلیونر را تجربه کنید؛ در وهله نخست بهتر است که زندگینامه های آن ها را مرور کنید و از تجربه های آن ها در این راستا مدد گیرید.

چه چیزی سبب شده تا جف بیزوس امروز به عنوان ثروتمندترین فرد دنیا تبدیل شود؟ او به پولدار شدن خود به جای آرزو داشتن و بلندپر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی به روش افراد میلیونر و رویای ثروتمند شدن

زندگی به روش افراد میلیونر و رویای ثروتمند شدن