مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 11:002020-07-13حوادث

گم شدن دختر 27 ساله ای در ارتفاعات کردکوی گلستان


یکی از نزدیکان خانواده سها رضانژاد: قبلا مکان های خطرناک تر و چالش برانگیزتری هم رفته بود اما این بار نمی دانم چرا این اتفاق افتاد.

- حوالی ظهر جمعه 20 تیرماه خبر گم شدن سها دختر 27 ساله‌ای در ارتفاعات کردکوی استان گلستان به دستگاه‌های امدادی اطلاع داده شد؛ نیروهای امداد و نجات، انتظامی و .

برای یافتنش بلافاصله دست به کار شدند اما با گذشت حدود سه روز از ناپدید شدن این جوان، هنوز نیروها در آب و هوای بارانی و مه آلود کوهستان به دنبال یافتنش هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از دو روز گذشته عکسی از یک بانوی طبیعت گرد در فضای مجازی و رسانه‌ها دست به دست می‌شود؛ گفته می‌شود سها رضا نژاد جوان 27 ساله چهارشنبه با همراهی یک تور و به قصد کمپ کردن به ارتفاعات «جهان‌نما»ی شهرستان کردکوی استان گلستان رفته اما در آخرین روز سفرش مفقود و دیگر بازنگشته است.

رحیم میرکریمی - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان - در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار می‌کند: از روز جمعه گم شدن این خانم 27 ساله به سامانه 112 جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد.

در ابتدا اعلام شد که یک تیم آفرود هستند اما زمانی که با هیات اتومبیلرانی صحبت کردیم مشخص شد که اینطور نیست و در نهایت گفتند که یک تیم طبیعت گردی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گم شدن دختر 27 ساله ای در ارتفاعات کردکوی گلستان

گم شدن دختر 27 ساله ای در ارتفاعات کردکوی گلستان