مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 10:452020-07-13اقتصادي

به ازای هر تخت بیمارستانی 5 کیلوگرم زباله تولید می شود


رییس ستاد مقابله با کرونای استان تهران با اشاره به افزایش تولید زباله های بیمارستانی با شیوع کرونا گفت: به ازای هر تخت 5 کیلوگرم زباله در روز تولید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، علیرضا زالی رییس ستاد مقابله با کرونای استان تهران در حاشیه مراسم رونمایی از خودروهای جدید جمع آوری زباله که با حضور شهردار تهران برگزار شد، گفت: مطالعه میدانی نشان می دهد که در حوزه مدیریت پسماند رعایت پروتکل های بهداشتی به خوبی انجام شده به شکلی که پسماندها به عنوان کانونی برای شیوع بیماری های عفونی قلمداد نشده این در حالی است که در سایر بخش های دنیا یکی از کانون های شیوع انباشت پسماندها محسوب می شود.

وی ادامه داد: از سوی دیگر مدیریت خوب حوزه پسماند در شهر تهران موجب شده که قلیل ترین میزان ابتلا علیرغم این که کارگران این حوزه در خط مقدم مقابله قرار دارند را شاهد باشیم در حقیقت به طور کلی خدمات شهری در تهران به عنوان افرادی که در خط اول مقابله با کرونا هستند معدل ابتلای بسیار پایینی دارند و در این حوزه بسیار ممتاز عمل کردند و توانستند به خوبی از پرسنل خود صیانت کنند.

زالی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به این که میزان زباله های عفونی از زمان شیوع کرونا پنج برابر ظرفیت شده است افزود: در تهران 2000 تن زباله بیمارستانی جمع آور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به ازای هر تخت بیمارستانی 5 کیلوگرم زباله تولید می شود

به ازای هر تخت بیمارستانی 5 کیلوگرم زباله تولید می شود