مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 10:352020-07-13پزشكي

افزایش شمار ابتلا به کرونا در سفرهای بین شهری خراسان جنوبی


مدیر گروه بیماری های عفونی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: به تازگی موارد متعددی از بیماران کرونا در استان شناسایی شدند که عامل انتقال بیماری به آنان، - ایسنا/خراسان جنوبی مدیر گروه بیماری های عفونی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: به تازگی موارد متعددی از بیماران کرونا در استان شناسایی شدند که عامل انتقال بیماری به آنان، استفاده از وسایل نقلیه مشترک و رفت و آمد گروهی برای رفتن به محل کار از مرکز استان به سایر شهرها بوده است.

مسعود ضیایی، امروز دوشنبه 23 تیر به رسانه های گروهی گفت: برخی شهروندان در شهرهای اطراف مرکز استان، خدمت می کنند؛ لذا برای رفتن به محل کار از سرویس یا خودروهای مشترک استفاده می شود به گونه ای که رفت و آمد آنان گروهی بوده و هر روز سه تا چهار ساعت صرف رفت و برگشت این افراد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: برخی از این افراد که ناقل بیماری و دارای علائم یا فاقد علامت بوده اند به نکات بهداشتی پیشگیری از بیماری توجه نکرده و به خصوص ماسک ایتفاده نمی کردند که در نهایت سایر افراد نیز مبتلا شدند.

این متخصص بیماری های عفونی تصریح کرد: از یک اتوبوس 15 نفر که با هم رفت و آمد می کردند به بیماری کرونا مبتلا شدند که تعداد آن ها رو به افزایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شمار ابتلا به کرونا در سفرهای بین شهری خراسان جنوبی

افزایش شمار ابتلا به کرونا در سفرهای بین شهری خراسان جنوبی