مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 10:302020-07-13پزشكي

رییس مؤسسه ملی تحقیقات سلامت جمهوری اسلامی ایران منصوب شد


دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر علی اکبری ساری را به عنوان رییس مؤسسه ملی تحقیقات سلامت جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر سعید نمکی در این حکم دکتر علی اکبری ساری استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی تهران را به عنوان رییس مؤسسه ملی تحقیقات سلامت جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

در این حکم آمده است: نظر به سوابق، تجربیات علمی و اجرایی ارزنده جناب عالی، به استناد ماده 6 اساسنامه مؤسسه ملی تحقیقات سلامت جمهوری اسلامی ایران و پیشنهاد شماره 1229/11/99 تاریخ 8 تیرماه 99 رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی تهران به مدت دو سال به عنوان رییس مؤسسه ملی تحقیقات سلامت جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید تا با رعایت ضوابط و مقررات قانونی زیر نظر مستقیم اینجانب انجام وظیفه کنید.

امید است در دستیابی به اهداف پیش بینی شده در ماده 3 اساسنامه مؤسسه، با بهره گیری از توان بالقوه ای که در مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کشور و مؤسسات تحقیقاتی و سازمان های مرتبط وجود دارد، فعالیت مؤسسه را به عنوان پشتوانه علمی و تحقیقاتی برای توسعه و تعالی سلامت در افق 20 ساله کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مؤسسه ملی تحقیقات سلامت جمهوری اسلامی ایران منصوب شد

رییس مؤسسه ملی تحقیقات سلامت جمهوری اسلامی ایران منصوب شد