مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 10:252020-07-13سياسي

برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز به صورت مجازی الگویی برای سایر ارگان ها


مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز به صورت مجازی برگزار می شود و می تواند الگویی مناسب و کاربردی برای سایر ارگان ها باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا مسیب زاده در جلسه ویدئو کنفرانس با اعضای کمیته برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز کشور در خراسان رضوی که صبح امروز دوشنبه 23 تیرماه در دفتر اداره کل قرآن، عترت و نماز برگزار شد گفت: سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز به صورت مجازی برگزار می شود و باید از همه خادمین 3 منشور نورانی قرآن، عترت و نماز که برای هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقات در استان ها تلاش می کنند تقدیر و تشکر کنیم.

او افزود: همانطور که می دانید کرونا و تعطیلی مسابقات حضوری یک انتخاب نبود بلکه با توجه به محدودیت های به وجود آمده یک اجبار است بنابراین باید سعی کنیم به نحو شایسته این دوره از مسابقات را به صورت مجازی برگزار کنیم تا بتوانیم برای آینده تجربیات ارزشمندی در این زمینه کسب کنیم.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: باید سعی کنیم که حلاوت و شیرینی مسابقات را دانش آموزان بچشند بنابراین امیدواریم خادم بسیار شایسته ای برای قرآن، عترت و نماز باشیم و خدمات ارزشمند دوستان مرضی رضای خداوند سبحان قرار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز به صورت مجازی الگویی برای سایر ارگان ها

برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز به صورت مجازی الگویی برای سایر ارگان ها