مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 10:152020-07-13پزشكي

افزایش مرگ و میر ناشی از کرونا در قزوین/مردم فاصله گذاری اجتماعی را جدی بگیرند


سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین با اشاره به افزایش پنج برابری مرگ و میر ناشی از کرونا در استان قزوین گفت: مردم باید استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را جدی بگیرند.

- منوچهر حبیبی سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین در گفت وگو با خبرگزاری فارس در قزوین اظهار کرد: از ابتدای شیوع این ویروس منحوس در کشور تا به امروز شاهد فوت 325 نفر از شهروندان قزوینی بوده ایم.

وی با بیان اینکه متاسفانه عده ای از مردم هنوز این بیماری را جدی نگرفته ویا فکر میکنند حیات آن به اتمام رسیده است، افزود: تنها در این همین چند روز اخیر رشد مرگ و میر ناشی از کرونا در قزوین به نسبت هفته قبل خیره کننده بوده و 5 برابر رشد داشته است.

حبیبی تصریح کرد: بی احتیاطی در مواجهه با این بیماری کشنده است و تنها در 24 ساعت گذشته شاهد فوت 5 نفر از شهروندان و هم استانی ها بوده ایم.

وی بیان کرد: هم اکنون 239 نفر در استان به دلیل ابتلا به این بیماری در بیمارستان های استان بستری هستند که متاسفانه 21 نفر از آنها مشکلات حاد تنفسی دارند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین اضافه کرد: متاسفانه آمار ابتلا به این ویروس در استان قزوین رو به افزایش است و در همین 24 ساعت گذشته 33 بیمار در مراکز درمانی پذیرش شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مرگ و میر ناشی از کرونا در قزوین/مردم فاصله گذاری اجتماعی را جدی بگیرند

افزایش مرگ و میر ناشی از کرونا در قزوین/مردم فاصله گذاری اجتماعی را جدی بگیرند