مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 10:052020-07-13سياسي

اولویت مجلس یازدهم توسعه حمل و نقل پاک و ریلی است


توسعه حمل و نقل عمومی در کلانشهرها به ویژه شهر تهران یکی از تاکیدات مجلس یازدهم است و در این میان اولویت مجلس توسعه حمل و نقل ریلی و حمل و نقل پاک است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید مصطفی میرسلیم در جلسه خود با رییس و معاونان مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران ضمن تقدیر از مجموعه مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران از حضور در مجموعه علمی ابراز خرسندی کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره اهمیت مطالعات انجام شده، بر فرآیند پژوهش از تعریف، انجام مطالعه و کاربست نتایج اشاره کردند و ارزیابی تأثیرات اجرایی مطالعات در سیاستگذاری های حوزه مدیریت شهری را یک ضرورت برشمرد.

وی بیان کرد: از آفت های مرکز مطالعات این است که تحقیقات و پژوهش های انجام شده صرفاً کتابخانه ای باشند و تحقیقات قدرت اجرایی نداشته باشند.

باید سرنوشت کارهای مطالعاتی مشخص باشد و مرکز مطالعات به عنوان یک مرکز تخصصی پژوهشی نتایج اجرایی مطالعات خود را از مدیران شهری طلب کند.

وی در خصوص ظرفیت زیست محیطی تهران، افزود: یکی از مطالعات ضروری شهر تهران، بررسی ظرفیت تهران از نظر زیست محیطی است چرا که به نظر می رسد در طول دهه های اخیر از این ظرفیت فراتر رفته ایم و آثار و تبعات آن نیز نمایان شده است و بررسی ظرفیت زیستی شهر تهران و توان اکولوژیکی یکی از ضرورت های جدی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت مجلس یازدهم توسعه حمل و نقل پاک و ریلی است

اولویت مجلس یازدهم توسعه حمل و نقل پاک و ریلی است