مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 09:552020-07-13بين الملل

مسؤولان اسراییلی افزایش سطح ماموریت یونیفل را خواستار شدند


تعدادی از مسؤولان رژیم صهیونیستی در بازدیدی از مرزهای لبنان، از اعضای شورای امنیت خواستند طرحی را برای اعطای ماموریتی بزرگتر به نیروهای یونیفل تصویب کرده و جامعه جهانی نیز اقداماتی را در این زمینه در پیش بگیرد.

- تعدادی از مسؤولان رژیم صهیونیستی در بازدیدی از مرزهای لبنان، از اعضای شورای امنیت خواستند طرحی را برای اعطای ماموریتی بزرگتر به نیروهای یونیفل تصویب کرده و جامعه جهانی نیز اقداماتی را در این زمینه در پیش بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، آنها در بازدیدی که همراه با 12 سفیر و دیپلمات خارجی از مرزهای اراضی اشغالی با کشور لبنان داشتند، مدعی شدند: باید برای نظارت بهتر بر تخلفات حزب الله، ماموریت قدرتمندتری به نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در مرزهای جنوبی لبنان (یونیفل) داده شود.

آویویت بار ایلان رییس دفتر سازمان های بین المللی در وزارت خارجه رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد: اعطای ویژگی تاثیرگذاری به ماموریت نیروهای یونیفل برای تضمین ثبات منطقه ای و جلوگیری از قدرت گرفتن حزب الله در جنوب لبنان ضروری است.

بار ایلان در ادامه گفت: انتظار می رود اعضای شورای امنیت طرحی را تصویب کنند تا به نیروهای یونیفل جهت انجام بدون محدودیت مسؤولیت هایشان قدرتی داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان اسراییلی افزایش سطح ماموریت یونیفل را خواستار شدند

مسؤولان اسراییلی افزایش سطح ماموریت یونیفل را خواستار شدند