مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 09:502020-07-13سياسي

ادعاهای نامناسب بودن الگوهای کشت در اصفهان صحیح نیست


عضو هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی شهرستان اصفهان گفت:با توجه به اصلاحات الگوی کشت در طول سالهای گذشته ادعاهای مطرح شده درباره نامناسب بودن الگوهای کشت کشاورزان اصفهانی را رد می کنم.

- حسین محمدرضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه ادعاهای مطرح شده درباره نامناسب بودن الگوهای کشت کشاورزان اصفهانی صحیح نیست، اظهار داشت: کشاورزان اصفهانی وقتی با شرایط کم آبی چند سال اخیر مواجه شدند الگوی کشت و تکنیک های آبیاری خود را تغییر دادند تا بتوانند با کمترین میزان آب بیشتر سطح آبیاری را در دست داشته باشند.

وی با بیان اینکه کشاورزان اصفهان در اصلاح الگوهای کشت نسبت به استان های دیگر پیشتاز هستند، تاکید کرد: با وجود کم شدن میزان آب برداشت محصول کشاورزان اصفهان تغییری نیافته است چراکه با انجام اصلاحات لازم در الگوی کشت، میزان برداشت نسبت به سطح افزایش پیدا کرده است.

عضو هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی اصفهان با اشاره به اینکه با تمام این اقدامات هنوز حق آبه قانونی کشاورزان در نظر گرفته نمی شود، ابراز داشت: در این سال ها کشاورزان گاهی یک نوبت کشت و در برخی دیگر بدون کشت سال را گذراندند و این در حالی است که کشاورزی که دو یا سه کشت پشت سرهم را ازدست بدهد وارد بحران شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعاهای نامناسب بودن الگوهای کشت در اصفهان صحیح نیست

ادعاهای نامناسب بودن الگوهای کشت در اصفهان صحیح نیست