مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 09:352020-07-13حوادث

دستگیری اعضای باند خانوادگی توزیع هرویین در البرز


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز گفت: فردی که به همراه پسرش اقدام به توزیع گسترده مواد مخدر در سطح شهرستان کرج می کرد دستگیر و از مخفیگاه آنها بیش از 33 کیلوگرم هرویین کشف شد.

- ایسنا/البرز رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز گفت: فردی که به همراه پسرش اقدام به توزیع گسترده مواد مخدر در سطح شهرستان کرج می کرد دستگیر و از مخفیگاه آنها بیش از 33 کیلوگرم هرویین کشف شد.

سرهنگ علی عسکری با اعلام این خبر گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز مشخص شد فردی به همراه اعضای خانواده اش در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت کرده و به تازگی قصد تحویل مقدار قابل توجهی هرویین به یکی از مشتریانش در منطقه کیانمهر دارد که موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: ماموران با تلاش چندین روزه و به کارگیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در منطقه مهرشهر کرج شده و با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در ادامه ماموران با تعقیب و مراقبت مخفیگاه قاچاقچی های مواد مخدر، متهمان را در حین خروج از منزلشان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اعضای باند خانوادگی توزیع هرویین در البرز

دستگیری اعضای باند خانوادگی توزیع هرویین در البرز