مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 09:302020-07-13اقتصادي

مشارکت 1.5 میلیارد تومانی خیران زنجانی در طرح مفتاح الجنه


در سه ماهه نخست سال جاری، در قالب اجرای طرح مفتاح الجنه بیش از یک میلیارد و 505 میلیون تومان از طریق خیران زنجانی پرداخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از کمیته امداد زنجان، هدایت صفری گفت: امسال به علت شیوع ویروس منحوس کرونا، طرح مفتاح الجنه به منظور تفقد و دلجویی عاطفی از نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان به صورت نیابتی اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه در این طرح از طریق برقراری ارتباط تلفنی با خیران و به نیابت از آن ان با خانواده های تحت حمایت دیدار می شود، اظهار داشت: در کنار ارزش معنوی این اقدام خداپسندانه و دلجویی عاطفی از مددجویان تحت حمایت، مساعدت های نقدی و غیرنقدی انجام شده از طرف خیران به نیابت از آن ها به خانواده ها ارائه می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، با اشاره به عملکرد و اقدامات کمیته امداد در قالب طرح مفتاح الجنه در سه ماهه نخست امسال، تصریح کرد: در قالب این طرح با هشت هزار و 302 خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان به نیابت از خیران دیدار و از آن ها دلجویی عاطفی به عمل آمد.

صفری از کمک یک میلیارد و 724 میلیون تومانی کمیته امداد استان زنجان برای رفع مشکلات و نیازهای خانواده های مورد بازدید در قالب طرح مفتاح الجنه در سه ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: بر اساس آمارهای موجود از مجموع کمک ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 1.5 میلیارد تومانی خیران زنجانی در طرح مفتاح الجنه

مشارکت 1.5 میلیارد تومانی خیران زنجانی در طرح مفتاح الجنه