مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 08:452020-07-13اجتماعي

87 واحد مسکونی مددجویان در ایلام افتتاح شد/ آغاز به کار دومین بنیاد فرزانگان


همزمان با گرامیداشت هفته بهزیستی 87 واحد مسکونی مددجویان و دومین بنیاد فرزانگان ایلام با عنوان فرهیخته زنده دل زاگرس افتتاح شد.

- 87 واحد مسکونی مددجویان افتتاح شد/ آغاز به کار دومین بنیاد فرزانگان ایسنا/ایلام همزمان با گرامیداشت هفته بهزیستی 87 واحد مسکونی مددجویان و دومین بنیاد فرزانگان ایلام با عنوان "فرهیخته زنده دل زاگرس" افتتاح شد.

زهرا همتی مدیر کل بهزیستی ایلام در این خصوص با بیان اینکه دومین بنیاد فرزانگان ایلام با هدف ارائه خدمات آموزشی، رفاهی، تفریحی، سیاحتی، مذهبی و غیره راه اندازی شده است،اظهار کرد: این مرکز مکانی برای استقرار سالمندان و افزایش میزان بهره وری این گروه از جامعه از اوقات فراغت و مشارکت آنها در فعالیتهای مختلف است.

وی هدف از راه اندازی بنیاد فرزانگان را ایجاد روحیه شادابی و نشاط در میان سالمندان، فراهم سازی زمینه های پرکردن اوقاف فراغت و در نتیجه بالابردن سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی آنان عنوان کرد.

مدیرکل بهزیستی ایلام حوزه‏ های فعالیت بنیاد فرزانگان را فرهنگی و آموزشی از جمله در بخش هایی نظیر نویسندگی، شعر و ادبیات، تاریخ، کتابخوانی و مذهبی شامل آموزشهای قرآنی و اعتقادی، برگزاری اردوهای تفریحی و استفاده از ظرفیت سالمندان در اجرای فعالیتهای مختلف برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

87 واحد مسکونی مددجویان در ایلام افتتاح شد/ آغاز به کار دومین بنیاد فرزانگان

87 واحد مسکونی مددجویان در ایلام افتتاح شد/ آغاز به کار دومین بنیاد فرزانگان