مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 08:252020-07-13سياسي

در داخل گاوصندوق های سیا هم امنیت ندارید!


مصاحبه روح الله زم که خود را به عنوان پهپاد رسانه ای دشمن معرفی کرده، واقعیت هایی از فضای مجازی را به عنوان یک بستر تهدید زا به مردم نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مصاحبه روح الله زم صاحب کانال معاند آمد نیوز که خود را به عنوان پهپاد رسانه ای دشمن معرفی کرده، واقعیت هایی از فضای مجازی را به عنوان یک بستر تهدید زا که جریان های ضد انقلاب یکطرفه از آن بهره برداری می کنند را به مردم نشان داد که حاکی از ابعاد پیچیده یک جنگ ترکیبی و هوشمند در سرزمین پهناور افکار عمومی ملت ایران است.

 *نکات تحلیلی*  1.

روح الله زم در مصاحبه خود با برنامه بدون تعارف از تدابیر شدید امنیتی در فرانسه سخن به میان آورد و پیشنهاد عادل الجبیر برای تاسیس یک شبکه تلویزیونی به مدیریت او و در راستای سیاست های عربستان علیه ایران را بیان کرد.

این سخنان نشان میداد که میدان افکار عمومی ایران چه اندازه برای سرویس های بیگانه مهم،دندان گیر و قابل توجه است که برای یک شومن فضای مجازی در حد رییس جمهور فرانسه ترتیبات امنیتی اتخاذ می کنند.

  2.

بیش از 70 درصد از ترافیک و پهنای باند اینترنت کشور در اختیار پیام رسان های بیگانه است.

یعنی زیر ساخت های کشور که با ارزهایی که به سختی حاصل شده است و با چنگ و دندان از زیر چنگال های استکبار آمریکا بیرون کشیده شده است وقتی به در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در داخل گاوصندوق های سیا هم امنیت ندارید!

در داخل گاوصندوق های سیا هم امنیت ندارید!