مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 08:252020-07-13سياسي

وضعیت فعلی میدان ملل زیبنده جایگاه فرهنگ و تمدن فارس نیست


کارشناس فرهنگی اداره میراث فرهنگی مرودشت گفت: در حال حاضر وضعیت میدان ملل زیبنده، درخور و شأن جایگاه فرهنگ و تمدن و میراث فرهنگی ما نبوده و فرایند طراحی آن می تواند در مقیاس ملی موردتوجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سرویس فرهنگی خبرگزاری فارس از شیراز، جلسه تخصصی هماهنگی های مربوط به طراحی میدان ملل در ابتدای محور ورودی مجموعه جهانی تخت جمشید برگزار شد.

در این جلسه که با حضور شهردار مرودشت، رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان مرودشت و همچنین معاونین و کارکنان این دو مجموعه همراه بود، در خصوص نحوه اجرا و فرایند طراحی این میدان به عنوان ورودی مجموعه جهانی تخت جمشید و شهر پارسه، بحث و تبادل نظر شد.

ضرورت پرداختن به نماد و المان ها به عنوان یک عنصر هویتی  سعید زحمت کشان، کارشناس فرهنگی و امور اجتماعی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مرودشت به اهمیت و ضرورت پرداختن به نماد و المان ها به عنوان یک عنصر هویتی در شهرها اشاره و بیان داشت: در حال حاضر وضعیت میدان ملل زیبنده، درخور و شأن جایگاه فرهنگ و تمدن و میراث فرهنگی ما نبوده و فرایند طراحی آن می تواند در مقیاس ملی موردتوجه قرار گیرد که البته در اینجا، توجه به مؤلفه های گوناگون و اطلاعات زمینه ای از اهمیت ویژه ای برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت فعلی میدان ملل زیبنده جایگاه فرهنگ و تمدن فارس نیست

وضعیت فعلی میدان ملل زیبنده جایگاه فرهنگ و تمدن فارس نیست