مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 08:202020-07-13اقتصادي

بدهی 160 میلیاردی کارفرمایان مهریزی به تامین اجتماعی


رییس اداره تامین اجتماعی مهریز با بیان این که پرداخت به موقع مطالبات تامین اجتماعی نقش مهمی در انجام بهتر تعهد به بیمه شدگان دارد، گفت: کارفرمایان این شهرستان 160 میلیارد ریال بابت حق بیمه کارگران خود به این اداره بدهی دارند.

- ایسنا/یزد رییس اداره تامین اجتماعی مهریز با بیان این که پرداخت به موقع مطالبات تامین اجتماعی نقش مهمی در انجام بهتر تعهد به بیمه شدگان دارد، گفت: کارفرمایان این شهرستان 160 میلیارد ریال بابت حق بیمه کارگران خود به این اداره بدهی دارند.

جلال حسنی عصر دیروز به مناسبت هفته تامین اجتماعی در نشست با خبرنگاران تصریح کرد: بدهی 160 میلیارد ریالی کارفرمایان مهریزی به تامین اجتماعی مربوبط به 1800 کارگاه است که از این میزان، 120 میلیارد مربوط به 900 کارگاه بزرگ است که با وجود گذشت زمان زیادی، هنوز نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام نکرده اند.

وی بیمه شدگان اصلی شهرستان مهریز را 14 هزار و 200 نفر و مجموع افراد تحت پوشش این بیمه را 46 هزار نفر اعلام کرد و گفت: در حال حاضر 84 درصد جمعیت شهرستان مهریز تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

حسنی از تشکیل 31 هزار پرونده الکترونیکی برای بیمه شدگان در این شهرستان خبر داد که کاهش رفت و آمد، هزینه و تسهیل در خدمات رسانی را به دنبال داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی 160 میلیاردی کارفرمایان مهریزی به تامین اجتماعی

بدهی 160 میلیاردی کارفرمایان مهریزی به تامین اجتماعی