مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 08:202020-07-13سياسي

راه اندازی سامانه پاسخگویی مشاوره نیروی انتظامی در چهارمحال و بختیاری


معاون اجتماعی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری از راه اندازی سامانه پاسخگویی مشاوره نیروی انتظامی در استان خبر داد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون اجتماعی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری از راه اندازی سامانه پاسخگویی مشاوره نیروی انتظامی در استان خبر داد.

خسرو نجفی، 23 تیرماه در بازدید از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به ضرورت راهنمایی و مشاوره در تصمیم گیری های زندگی، اظهار کرد: مشاوره نقش بی بدیلی در اقدام درست و مناسب داشته و از اقدامات خطا و عجولانه جلوگیری می کند، اصلاح ذهنیت فکری بسیار مهم بوده و می توان گفت که گفت وگو و مشاوره راه حل بسیاری از مشکلات است.

وی ادامه داد: به همین منظور نیروی انتظامی با درنظر گرفتن شرایط اجتماعی و در راستای ارائه خدمات در روزهای کرونایی و درنظر گرفتن اوضاع آحاد جامعه، سامانه پاسخگویی با شماره 096580 به منظور مشاوره را راه اندازی کرده است.

نجفی از تجهیز 18 کلانتری استان به مرکز مشاوره خبر داد و گفت: تا پایان سال تمامی مراکز کلانتری استان به مرکز مشاوره مجهز شده و پیش بینی می شود، 35 تا 40 نفر از مشاوران در این مراکز به ارائه خدمات بپردازند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری رعایت اصول اخلاق حرفه ای را مهم ترین رکن این سامانه عنوان و تصریح کرد: این سامانه، همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه پاسخگویی مشاوره نیروی انتظامی در چهارمحال و بختیاری

راه اندازی سامانه پاسخگویی مشاوره نیروی انتظامی در چهارمحال و بختیاری