مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 08:152020-07-13اقتصادي

نماینده کنگاور: عامل گرانی ها، سیاست های داخلی و اقتصادی کشور است


نماینده مردم هرسین، کنگاور و صحنه در مجلس شورای اسلامی گفت: دلیل افزایش بی سابقه نرخ ارز و گرانی، سیاست های داخلی و اقتصادی است.

- علی رضایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: با توجه به اینکه برای کالاهای اساسی مانند گوشت، مرغ و برنج ارز دولتی با نرخ  4 هزار و 200 تومانی اختصاص پیدا می کند و مدام از طرف دولت این موضوع مطرح می شود که ذخیره کافی در این زمینه وجود دارد و حتی ماه های گذشته شاهد انهدام جوجه های یک روزه بودیم، دلیل افزایش سرسام آور قیمت مواد خوراکی در بازار چیست؟.

وی اضافه کرد: یک سال از پایان امر دولت تدبیر و امید مانده است، اما با بررسی وضعیت اقتصاد به نظر می رسد همه چیز رها شده و کسی به فکر سامان دادن به بازار داخلی نیست.

نماینده مردم هرسین، کنگاور و صحنه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت های وزیر امور خارجه در مجلس، یادآور شد: وزیر امور خارجه در مجلس شورای اسلامی ابراز می کند رابطه بسیار خوبی با کشورهای همسایه و کشورهای همچون چین و روسیه داریم و حتی در موضوع برجام بر سر آمریکا کلاه گذاشتیم و یا در جایی دیگر اشاره می کند که تمامی تحریم های سازمان ملل را برداشته ایم حال با توجه به این مسائل به نظر می رسد دلیل افزایش نرخ ارز و گرانی های موجود در جامعه نشات گرفته از سیاست های داخلی و اقتصاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده کنگاور: عامل گرانی ها، سیاست های داخلی و اقتصادی کشور است

نماینده کنگاور: عامل گرانی ها، سیاست های داخلی و اقتصادی کشور است