مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 08:152020-07-13سياسي

سلامت و صلابت نیروهای مسلح/ نیروی انتظامی نهادی انقلابی است


رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان با اشاره به سلامت و صلابت نیروهای مسلح، گفت: نیروی انتظامی یک نهاد انقلابی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مازندرانی امروز دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه رییس عقیدتی سیاسی شهرستان الیگودرز که با حضور مسئولین شهرستان و فرماندهان و مدیران انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: هر یک از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران نتیجه مجاهدت ها، ایثار، زحمات و خون شهیدان ارزشمندی است که در نهضت بزرگ اسلام نقش داشتند.

وی، افزودند: سازمان مقدس پلیس یکی از دستاوردهای بزرگ همان مجاهدت ها است که باید ضمن پاسداشت، مراقبت و تقویت برای تکامل آن کوشا باشیم.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان، ادامه داد: نیروی انتظامی یک نهاد انقلابی همچون رکنی محکم، ستونی و استوار نقش کم نظیر خود را در برقراری نظم و امنیت داخلی و پویایی انقلاب آن هم بر اساس ولایت محوری ایفا می کند.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی با بیان اینکه انقلاب ما یک انقلاب ارزشی، فرهنگی و سیاسی است و نوع حکومت و نحوه اداره جامعه با گذشته متفاوت است، گفت: زندگی در این نظام و حکومت مستلزم برخورداری از بینش سیاسی و اجتماعی است و تا زمانی که آحاد جامعه مثل گذشته از بینش سیاسی برخوردار باشند دشمنان این انقلاب با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت و صلابت نیروهای مسلح/ نیروی انتظامی نهادی انقلابی است

سلامت و صلابت نیروهای مسلح/ نیروی انتظامی نهادی انقلابی است