مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 08:052020-07-13سياسي

ملتی که حماسه 23تیر را آفرید به نامه پراکنی های مسببان مشکلات کنونی وقعی نمی نهند


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: ملتی که حماسه 23 تیرماه 1378 را خلق کرده اند، به فضا سازی و نامه سرگشاده پراکنی های مسببان بخشی از مشکلات کنونی وقعی نمی نهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همزمان با سالروز حماسه افتخارآفرین و مردمی 23 تیرماه 1378 بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بدین شرح است: بسمه تعالی به مناسبت حماسه حضور بیست و سوم تیرماه 1378 ملت بزرگ ایران وَ مَنِ اعْتَبَرَ أَبْصَرَ وَ مَنْ أَبْصَرَ فَهِمَ وَ مَنْ فَهِمَ عَلِم‏، علی (ع) فرموده است: هر کس از وقایع گذشتگان عبرت بگیرد بینا می‏شود، کسی که بصیرت و بینایی پیدا کرد می‏فهمد، و آن کس که فهمید عالم می‏شود.

 نهج البلاغه نامه 208 آنچه در 18 تیر 78 رخ داد، عبرتی بزرگ برای ملت عزیز ایران است ،که در حقیقت و واقعیت شبه کودتایی آشکار و همه جانبه بود، که اساس نظام اسلامی را نشانه رفت.

این واقعه که صفحه ننگینی از کارنامه سیاه جریان برانداز مدعی داخلی بود که روزنامه چپ گرای سلام ، در انتقاد به اصلاح قانون مطبوعات این مطلب تحریک آمیزی را انتشار دادکه با شکایت وزارت اطلاعات وقت و توقیف قانونی و به حق آن روزنامه که در واقع، در راستای انجام شبه کودتای طراحی شده به عملیات انتحاری دست زده بود، بهانه دوم قرار گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملتی که حماسه 23تیر را آفرید به نامه پراکنی های مسببان مشکلات کنونی وقعی نمی نهند

ملتی که حماسه 23تیر را آفرید به نامه پراکنی های مسببان مشکلات کنونی وقعی نمی نهند