مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 08:052020-07-13دانش

کسب رتبه دوم رقابت های فرهنگی ترم کرونایی توسط دانشجوی زنجانی


دانشگاه علوم پایه زنجان در بخش شعر مسابقه فرهنگی ترم کرونایی در مسابقه بزرگ هنری، ادبی و بهداشت روانی «ترم کرونایی» ویژه دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور رتبه دوم را کسب کرد.

- ایسنا/زنجان دانشگاه علوم پایه زنجان در بخش شعر مسابقه فرهنگی ترم کرونایی در مسابقه بزرگ هنری، ادبی و بهداشت روانی ترم کرونایی ویژه دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور رتبه دوم را کسب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان، دانشجوی دکتری رشته شیمی آلی این دانشگاه رتبه دوم بخش شعر را در مسابقه بزرگ هنری، ادبی و بهداشت روانی ترم کرونایی ویژه دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور به دست آورد.

این مسابقه کشوری با محوریت خودمراقبتی و رعایت بهداشت، نوع دوستی و مسئولیت پذیری اجتماعی در پیشگیری و مبارزه با کرونا، بهداشت روانی، امیدواری و اوقات فراغت در ایام کرونایی و عوارض، پیامدها و آموخته های فردی، اجتماعی و خانوادگی ترم کرونا در چند بخش کلی عکس، شعر، مقاله کوتاه، کاریکاتور و بخش آزاد برگزار شد.

مجتبی قاضی جیردهی متخلص به م.

قاصد در این جشنواره هنری، ادبی با سرودن شعر بگذار که بی عقده و بی کینه شوم / بگذار به دشت عشق واکسینه شوم / بدجور دچار و مبتلایت شده ام / در قلب تو ای کاش قرنطینه شوم ، حائز رتبه دوم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه دوم رقابت های فرهنگی ترم کرونایی توسط دانشجوی زنجانی

کسب رتبه دوم رقابت های فرهنگی ترم کرونایی توسط دانشجوی زنجانی