مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 07:552020-07-13بين الملل

وزیر صهیونیست: طرح الحاق از دستورکار کابینه خارج شده است


وزیر مهاجرت رژیم صهیونیستی با بیان اینکه طرح اشغال سی درصدی کرانه باختری از دستور کار کابینه تل آویو خارج شده، گفت این طرح بدون برداشتن گام های دیپلماتیک قابل اجرا نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه اظهار نظرها درباره سرنوشت مبهم طرح رژیم صهیونیستی برای اشغال بخش های بزرگی از اراضی خصوصی فلسطینیان در کرانه باختری، یک وزیر صهیونیست امروز (دوشنبه) از خارج شدن این طرح از دستورکار کابینه تل آویو خبر داد.

به نوشته وبگاه عروتص شوع ، پنینا تامانو-شاتا وزیر مهاجرت رژیم صهیونیستی می گوید کابینه اکنون روی پیشبردن طرح اشغال کرانه باختری کار نمی کند زیرا در حال حاضر اولویت تل آویو نیست.

تامانو که عضو حزب آبی وسفید (به ریاست بنی گانتز وزیر جنگ این رژیم) است، در مصاحبه با شبکه رادیویی رِشِت بِت گفت به درخواست این حزب بود که طرح اشغال دیگر در دستورکار کابینه نیست و هنوز هم تاریخی برای اجرای آن تعیین نشده است.

وی مقابله با شیوع ویروس کووید19 در فلسطین اشغالی را اولولیت اصلی کابینه رژیم صهیونیستی دانسته و توضیح داد: درک می کنیم که در چنین برهه ای، اساساََ تمام مسائل دیگر باید به حاشیه رانده شود و مهمترین چیز اکنون مشکل ویروس کرونا است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صهیونیست: طرح الحاق از دستورکار کابینه خارج شده است

وزیر صهیونیست: طرح الحاق از دستورکار کابینه خارج شده است