مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 07:552020-07-13پزشكي

پرستاران در این بخش هر روز شوکه می شوند


دوباره بیماری کووید 19 در خراسان شمالی اوج گرفته است و تعداد مبتلایان و بستری شدگان در بخش کرونا به طور چشم گیری افزایش یافته است اما تعداد پرستاران بخش کرونا در دپارتمان قلب بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد همان هایی هستند که در ابتدای شیوع ویروس کرونا .

- ایسنا/خراسان شمالی دوباره بیماری کووید 19 در خراسان شمالی اوج گرفته است و تعداد مبتلایان و بستری شدگان در بخش کرونا به طور چشم گیری افزایش یافته است اما تعداد پرستاران بخش کرونا در دپارتمان قلب بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد همان هایی هستند که در ابتدای شیوع ویروس کرونا بوده و بر تعداد آن ها افزوده نشده است.

پنج ماه از شیوع این ویروس در این استان می گذرد و اکنون پرستارها از فشار کاری و تعداد زیاد مراجعه کنندگان خسته شده اند ولی هنوز متعهدانه در بخش حاضر شده و با چهره ای شاداب بر سر بیماران حضور می یابند و به آن ها برای بهبودی هرچه سریعترشان امیدواری می دهند.

کادرمانی با کمترین فاصله در حال جنگیدن با ویروس ناشناخته است هادی درگزینی یکی از پرستاران بخش کرونا در بیمارستان امام حسن(ع) در بجنورد است که گاهی اوقات به عنوان سوپروایزر نیز به بیماران ارائه خدمت می دهد، آرزویش فقط سلامتی مردم است و هنگامی که از خدمت صادقانه همکارانش صحبت می کند بغض گلویش را می گیرد و مشخص است که نگرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرستاران در این بخش هر روز شوکه می شوند

پرستاران در این بخش هر روز شوکه می شوند