مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 07:452020-07-13سياسي

اصلاح طلبان بر سر دوراهی


استعفای محمدرضا عارف از شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان هنوز در ابهام است که نام های جدیدی برای جایگزینی او به گوش می رسد؛ از بهزاد نبوی، - استعفای محمدرضا عارف از شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان هنوز در ابهام است که نام های جدیدی برای جایگزینی او به گوش می رسد؛ از بهزاد نبوی، محسن هاشمی و مجید انصاری تا عبدالله نوری.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق در ادامه نوشت: استعفای عارف در حالی اعلام شد که گویا این استعفا پیش از سال نو و حتی پیش از استعفای موسوی لاری، نایب رییس سابق شورای عالی، نوشته شده بود و از زمان نگارش تا اعلام آن، یعنی به مدت چند ماه هیچ کس از این استعفا باخبر نبود و زمانی هم که اعلام شد، استعفا به دست یکی از اعضای شورای عالی و خارج از چارت بوروکراتیک داده شده بود و مجموعه اعضا هیچ نظر سلبی یا تأییدی بر استعفای رییس شورا ندادند.

این در حالی است که در میانه زمزمه ها بر انحلال شورای عالی سیاست گذاری، اخیرا برخی چهره های حزبی اصلاح طلب در گفت وگوهایی نام های جایگزین عارف را مطرح کرده اند.

حسین مرعشی: بهزاد نبوی می تواند انتخاب خوبی باشد اخیرا حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی، در گفت وگو با روزنامه متبوع حزبی خود یعنی سازندگی ، درباره این که چه کسی می تواند رییس آینده شورای عالی باشد، گفته است: سه خصوصیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح طلبان بر سر دوراهی

اصلاح طلبان بر سر دوراهی