مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 06:452020-07-13سياسي

انتخابات کانون مداحان استان مرکزی برگزار می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: انتخابات کانون مداحان استان مرکزی همزمان با سراسر کشور سوم مردادماه سال جاری برگزار می شود.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: انتخابات کانون مداحان استان مرکزی همزمان با سراسر کشور سوم مردادماه سال جاری برگزار می شود.

حجت الاسلام صفر قربانپور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در رویکرد جدید سازمان تیلبغات اسلامی با محوریت مباحث اجتماعی وفرهنگی، انتخابات کانون مداحان مردادماه همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی برگزار خواهد شد.

وی افزود: بهره مندی از دو ویژگی، کانون مداحان آینده را از کانون فعلی متمایز می کند.

چهره های ارزشمند استانی و ملی در این کانون حضور بیشتری دارند و سهم ویژه ای برای آنها لحاظ شده و در ترکیب عمومی قرار نمی گیرند، که در این راستا در سطح استان هشت تا 10 نفر از چهره های استانی طی یک ویژه برنامه به کانون راه پیدا می کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: همچنین تلاش بر این است که از افرادی برای رای دادن و کاندیدا شدن استفاده شود که در طول سال برنامه داشته باشند، برنامه برخی مداحان فصلی و مختص دوره خاصی است، اما برخی نیز دارای برنامه های طولانی و در زمینه ها و فواصل مختلف هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات کانون مداحان استان مرکزی برگزار می شود

انتخابات کانون مداحان استان مرکزی برگزار می شود