مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 06:252020-07-13سياسي

راه اندازی سامانه نظام پیشنهادات شهروندان در بندرعباس


شهردار بندرعباس از راه اندازی سامانه نظام پیشنهادات به منظور دریافت نظرات شهروندان در خصوص بخش های مختلف مدیرت شهری و خدمات در حال ارائه، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس امینی زاده در جمع خبرنگاران در این خصوص اظهار کرد: مشارکت شهروندان در امور مدیریتی شهر یکی از ضروریات است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از این نگاه معطوف به مشارکت فکری است، افزود: شهرداری ها به عنوان نهادی که بیشترین خدمات عمومی را به شهروندان ارئه می کنند، همواره در جامعه شهری مورد نقد و بررسی فراوان قرار می گیرند.

شهردار بندرعباس با تاکید بر اینکه ارتباط بین شهروند و شهرداری ها دوسویه است، خاطرنشان کرد: نظرسنجی عمومی یکی از راه های تعیین میزان رضایتمندی و توفیق برنامه های شهرداری است که این مسئله در دستور کار قرار گرفته و اجرایی شده است.

امینی زاده ضمن اشاره به تعریف پیشنهاد، بیان کرد: در تعریف ما برای دریافت پیشنهادات، هر نوع ایده، ابتکار، نظر و راهکار که عملی و کارا باشد و در راستای بهبود فعالیت ها و فرایندهای انجام کار، ارتقای بهره وری و کیفیت، صرفه جویی و کاهش هزینه ها، افزایش ایمنی و سلامت، افزایش رضایتمندی کارکنان و مراجعین که به طور مستقیم یا غیر مستقیم با وظایف شهرداری بندرعباس مرتبط باشد، پیشنهاد تلقی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه نظام پیشنهادات شهروندان در بندرعباس

راه اندازی سامانه نظام پیشنهادات شهروندان در بندرعباس