مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 06:252020-07-13سياسي

دشمن به دنبال به انزوا کشاندن فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی است


معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان گفت: با توجه به اهمیت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی، دشمنان دین مبین اسلام، ترفندها و شیوه های مختلفی را برای به انزوا کشاندن فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی به کار گرفته اند.

- سمیه عزیزی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، ضمن گرامی داشت هفته عفاف و حجاب، اظهار کرد: با توجه به اهمیت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی، دشمنان دین مبین اسلام، ترفندها و شیوه های مختلفی را برای به انزوا کشاندن فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی به کار گرفته اند تا به سلطه و اهداف غیرالهی خود دست یابند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به هجمه همه جانبه دشمنان و گرفتاری نفسانی بشریت، تمامی افرادی که داعیه دار حفظ ارزش های اسلامی ایرانی هستند باید در مقابل این هجمه ها با جهادی اکبر وارد میدان شده، تا در سایه سار رعایت زیست عفیفانه، شاهد استحکام خانواده و تربیت نسل توحیدی باشیم.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان با بیان اینکه در سبک زندگی اسلامی، زیست عفیفانه و مومنانه مورد تاکید است، افزود: توجه به فریضه عفاف و پاکدامنی مختص یک روز و یا یک هفته خاص نیست، بلکه این فریضه باید در همه اوقات و در فضاهای مختلف حقیقی و مجازی رعایت گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال به انزوا کشاندن فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی است

دشمن به دنبال به انزوا کشاندن فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی است