مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 06:252020-07-13سياسي

کرونا شوخی بردار نیست/کمبود کادر درمان و پرستار در رامسر


فرماندار رامسر با تاکید بر اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی بهتر از ایجاد محدودیت های کلان است، گفت: آگاهی مردم سبب ایجاد باور و در نتیجه گفتمان و فرهنگ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در شهرستان رامسر، محمد آزاد صبح امروز در جلسه ستاد پیشگیری از ویروس کرونا با اشاره به اینکه موضوع کرونا بسیار با اهمیت است، اظهار کرد: جلسه ستاد پیشگیری از ویروس کرونا به طور روزانه تشکیل می شود و 28 مصوبه برای پیشگیری از این ویروس عنوان کردیم و تاکید بر اجرای این موارد داریم چرا که ویروس شوخی بردار نیست.

وی با اشاره به اینکه بین وضعیت زرد، قرمز و نارنجی با تعداد محدود یک تا دو بیمار تفاوت دارد، اظهار کرد: قرار گرفتن در این وضعیت ها شرایط برخورد را بسیار متفاوت می کند و باید مقابله و پیشگیری های لازم را انجام دهیم.

فرماندار رامسر تصریح کرد: عدم رعایت پروتکل ها به اجبار سبب افزایش محدودیت ها می شود که هم برای مردم و ادارات هزینه بردار است  پس باید مقابله و پیشگیری لازم را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه منظور از فاصله اجتماعی تنها برای کارکنان ادارات نیست، اظهار کرد: مردم همه باید همراه باشند و تمام  مصوبات باید به اجرا دربیایند که موضوع بسیار حساس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا شوخی بردار نیست/کمبود کادر درمان و پرستار در رامسر

کرونا شوخی بردار نیست/کمبود کادر درمان و پرستار در رامسر