مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 04:352020-07-13سياسي

منطق برداشتن دیوارهای دانشگاه فردوسی را درک نمی کنم


پژوهشگر و استاد جغرافیا و برنامه ریزی شهری دانشگاه فردوسی گفت: اگر شهرداری به دنبال منافع عموم و رفع نابسامانی هاست، مکان هایی مانند کارخانه قند آبکوه، - پادگان یا انبارهای شرکت نفت و.

را تغییر کاربری دهد، اما منطق اینکه جایی مثل دانشگاه، دیوارهایش برداشته شود را درک نمی کنم.

محمد رحیم رهنما در گفت وگو با ایسنا، در خصوص حذف دیوارهای فیزیکی دانشگاه گفت: این طرح در برخی کشورهای دیگر نیز اجرا شده، اما شرایط آن کشورها با کشور ما متفاوت است.

سطح زندگی مردم نیز متفاوت بوده و به لحاظ امنیت در آن دانشگاه ها نیز تمهیدات کافی و لازم اندیشیده شده است، اما در اینجا ممکن است اینگونه نباشد.

وی افزود: در نزدیکی دانشگاه فردوسی، پارک ملت قرار دارد و برخی مسائل و مشکلات اجتماعی که در آن وجود دارد ممکن است در صورت اجرایی شدن طرح حذف دیوارهای دانشگاه به دانشگاه نیز نفوذ کند که می تواند در ایجاد احساس عدم امنیت برای دانشجویان، اساتید و کارکنان تاثیرگذار باشد.

این پژوهشگر و استاد جغرافیا و برنامه ریزی شهری دانشگاه فردوسی اظهار کرد: اگر شهرداری اصرار به انجام چنین کارهایی دارد در وهله اول باید امنیت کافی و لازم را در پارک ملت ایجاد کند، امنیت و روشنایی پارک ها را تامین کند و امکانات آنجا را با نیازهای روز جامعه هماهنگ یا حتی می تواند باغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطق برداشتن دیوارهای دانشگاه فردوسی را درک نمی کنم

منطق برداشتن دیوارهای دانشگاه فردوسی را درک نمی کنم