مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 04:252020-07-13سياسي

ارائه خدمات غیر حضوری به مددجویان بهزیستی ایلام


زمینه خدمات دهی به صورت غیر حضوری نیز برای مددجویان فراهم شده است و از مددجویان تقاضا می شود امور خود را تا حد ممکن به صورت غیر حضوری انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، زهرا همتی مدیر کل بهزیستی استان ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: در ایام شیوع کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی امور مددجویان توسط پرسنل این سازمان انجام شده و خدمات دهی کماکان ادامه دارد.

وی افزود: زمینه خدمات دهی به صورت غیر حضوری نیز برای مددجویان فراهم شده است و با توجه به گسترش این بیماری در سطح استان از مددجویان تقاضا می شود امور خود را تا حد ممکن به صورت غیر حضوری انجام دهند.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام، گفت: باتوجه به شیوع این بیماری تمهیدات خاصی برای پرسنل این اداره و همچنین جامعه هدف در نظر گرفته شده است که از این جمله می توان به ارائه اقلام بهداشتی اشاره کرد.

وی ادامه داد: از مددجویانی که برای انجام امور خود به بهزیستی مراجعه می کنند تقاضا می شود  هنگام مراجعه به این اداره نکات بهداشتی از قبیل استفاده از ماسک و دستکش را رعایت کنند.

جلوگیری از شیوع کرونا در مراکز سالمندان همتی گفت: خوشبختانه در پیک اول شیوع کرونا این سازمان با رعایت نکات بهداشتی توانسته به خوبی از شیوع این بیماری در مراکز سالمندان جلوگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات غیر حضوری به مددجویان بهزیستی ایلام

ارائه خدمات غیر حضوری به مددجویان بهزیستی ایلام