مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 03:502020-07-13سياسي

وضعیت ایلام همچنان قرمز است


در حالی که در مرکز اعلام می شود که وضعیت استان از حالت قرمز و هشدار خارج شده است اما اینجا مشاهدات چیز دیگری را نشان می دهد.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: در حالی که در مرکز اعلام می شود که وضعیت استان از حالت قرمز و هشدار خارج شده است اما اینجا مشاهدات چیز دیگری را نشان می دهد.

قاسم سلیمانی دشتکی در نشست ستاد استانی کرونا، اظهار کرد: وقتی رهبر معظم انقلاب اسلامی خود را ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی می بینند همه بایست نسبت به این مهم اهتمام جدی داشته باشیم چراکه امروز تنها دارو مقابله با کرونا زدن ماسک و رعایت پرتوکل های بهداشتی است.

استاندار ایلام ضمن هشدار نسبت به شرایط امروز کرونا در استان، گفت: در حالیکه در مرکز اعلام می شود که وضعیت استان از حالت قرمز و هشدار خارج شده است اما اینجا مشاهدات چیز دیگری را نشان می دهد.

وی با اشاره به موارد بالای ابتلا و فوتی در استان، تاکید کرد: مردم و مسئولان استان شرایط را عادی نگیرند، شرایط اینجا عادی نیست؛ هنوز در وضعیت قرمز هستیم.

استاندار ایلام در ادامه خواستار گزارش دهی و اطلاع رسانی درست دستگاه های درگیر در کار کرونا به مرکز شد و گفت: همه چیز باید سر جای خود و به موقع بیان شود و واقعیت ها و عملکرد را درست بیان نماییم و انتقادات را نیز مد نظر داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت ایلام همچنان قرمز است

وضعیت ایلام همچنان قرمز است