مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 03:302020-07-13حوادث

عامل انتشار مطالب کذب پیرامون نحوه اجرای ماموریت پلیس شناسایی شد


با هوشیاری و تلاش کارشناسان پلیس فتا استان هرمزگان عامل انتشار مطالب کذب پیرامون نحوه اجرای ماموریت پلیس، در فضای مجازی شناسایی و احضار شد.

- ایسنا/هرمزگان با هوشیاری و تلاش کارشناسان پلیس فتا استان هرمزگان عامل انتشار مطالب کذب پیرامون نحوه اجرای ماموریت پلیس، در فضای مجازی شناسایی و احضار شد.

سرپرست پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان هرمزگان صبح امروز(23 تیرماه) در تشریح این خبر، گفت: در پی انتشار یک مورد مطلب کذب و انحرافی پیرامون مأموران انتظامی در بازرسی از منزل یک مالخر موتورسیکلت های سرقتی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، موضوع شناسایی متهم یا متهمان انتشار این مطالب به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های اطلاعاتی و بهره گیری از تجربیات ارزنده پلیسی،عامل انتشار که برادر متهم پرونده سرقت بوده شناسایی و با هماهنگی های قضایی به پلیس فتا احضار و در بازجویی تخصصی به عمل آمده جرم ارتکابی و انتشار مطالب کذب به انگیزه فریب همسایه ها در گروه واتس آپی شهرستان به عنوان یک شهروند ناشناس معترف شد.

این مسئول انتظامی استان اظهار کرد: متهم ضمن اظهار پشیمانی، اقدام به ثبت عذرخواهی و بیان حقیقت در گروه یکی از پیام رسان های خارجی شهرستان مربوطه کرده و در نهایت با تشکیل پرونده برای تصمیم ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل انتشار مطالب کذب پیرامون نحوه اجرای ماموریت پلیس شناسایی شد

عامل انتشار مطالب کذب پیرامون نحوه اجرای ماموریت پلیس شناسایی شد